DigiPlay na SŠOM: Igraj, raziskuj, ustvari!
Dijaki 4. bGO so v septembru in oktobru 2025 vsak četrtek sodelovali v kreativnih delavnicah projekta DigiPlay, ki ga je organiziral Zavod MARS Maribor. Namen projekta je bil spodbujati ustvarjalnost in razvoj digitalnih kompetenc mladih skozi igro, raziskovanje in eksperimentiranje.
V modulu Gibljive slike zaslona in digitalne kompetence so se dijaki pod mentorstvom Hana Repše izražali skozi različne oblike digitalnih medijev. Ob ustvarjanju so razvijali kritično mišljenje, digitalno pismenost in estetsko občutljivost, hkrati pa so se učili odgovorne in etične rabe tehnologije v skladu s sodobnimi standardi digitalne kompetence.
(Utrinki z delavnic v galeriji spodaj.)
V modulu Digitalnost in umetnost je strokovnjakinja s področja novih medijev Monika Pocrnjič pripravila dinamične, praktično naravnane in ustvarjalne vsebine. Dijaki so vstopili v svet interaktivnih medijev, računalništva, programiranja in platforme Arduino. Spoznali so osnove algoritmičnega razmišljanja, izdelave pametnih sistemov ter pristopa »naredi sam« (DIY). S pomočjo senzorjev, LED diod in drugih komponent so gradili interaktivne naprave, jih programirali v okolju Arduino IDE ter razvijali prototipe, ki povezujejo tehnologijo, ustvarjalnost in trajnostno razmišljanje.
(Utrinki z delavnic v galeriji spodaj.)
Projekt DigiPlay je dijakom ponudil dragoceno priložnost, da so skozi igro in eksperimentiranje spoznavali, kako lahko digitalna orodja postanejo sredstvo za izražanje, inovacijo in trajnostno delovanje.